Organizacja i zarządzanie w biznes planie
Oceń przydatność:
Biznes plan - organizacja i zarządzanie
(1064 głosów)
Łączna ocena: 2.5 (głosów: 1064)
W tej części biznes planu przedstawia się koncepcję struktury organizacyjnej firmy. Należy uzasadnić dokonany wybór z punktu widzenia jego przydatności dla realizacji przyjętego celu oraz możliwości wykorzystania w maksymalnym stopniu posiadanych przez przedsiębiorstwo zasobów technicznych, finansowych, kadrowych i innych. Zarządzanie powinno ukazywać model prowadzenia przedsiębiorstwa wykorzystujący któryś z istniejących stylów kierowania lub przewidywać zastosowanie rozwiązania własnego w zakresie prowadzenia przedsiębiorstwa. Ważne jest ponadto aby biznes plan w tej części określał kwalifikacje i doświadczenia osób odpowiedzialnych za realizację przyjętego projektu.
Polecane tematy:
Biznes plan - zatrudnienie i kadry
W biznes planie należy określić stan zatrudnienia pod względem formalno - prawnym tzn. uwzględniającym wiek, wykształcenie, kwalifikacje, oraz...Biznes plan - branża podstawowa i dodatkowa
Część biznes planu opisująca branże podstawową powinna określać charakter wybranego rynku, jego zasobność, perspektywy oraz...

W ofercie:
Przykładowy biznes plan
Wzory biznesplanów pod dotacje z PUP, które można pozyskać w celu uruchomienia własnego przedsiębiorstwa.